• STARTSIDA • SENASTE • Torsdag • Tisdag • Måndag • Helgen • Torsdag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • Måndag • Söndag • Lördag • Fredag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • • ARKIVET • Juni 2016 • Maj 2016 • April 2016 • • KATEGORI • Allmänt • FlipFlopp • Sinderella • Tips • Tävling • • DESIGN BY ◦ Kashma Torsdag 2016-06-02 - 22:20:50 Träning för Malin idag. Vi red en riktigt bra uppvärmning där jag verkligen böjde på hela halsen (som man lite lärt sig att man inte ska göra). Flippen är rätt Dultig på att ställa åt båda håll men har svårt med hela böjningen och stretchingen. Kanske lite därför han har haft svårt att svänga? Blev iaf jättefin och mjuk efter bara några minuter. Sedan jobbade vi på programmet och formen för programmet. Det visade sig att jag inte alls sitter bra på honom i traven. Låste öva på min nedsittning!!! Jag är så sjukt osmidig och spänner mig gärna så missar hela grejen med att slappna av och sp skumpar jag bara när det går för fort. "Håller i mig" i tyglarna så Flippen går bakom ich blir ännu skumpigare. Måste hitta balansen i sätet och bara lätta handen framåt. 



Namn: Kom ih�g mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar:  VEM: Kashma, 16