• STARTSIDA • SENASTE • Torsdag • Tisdag • Måndag • Helgen • Torsdag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • Måndag • Söndag • Lördag • Fredag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • • ARKIVET • Juni 2016 • Maj 2016 • April 2016 • • KATEGORI • Allmänt • FlipFlopp • Sinderella • Tips • Tävling • • DESIGN BY ◦ Kashma Tisdag 2016-06-08 - 09:29:08 Igår red jag med Jenny i ridhuset. Vi hade lagt fram lite bommar och ett litet hinder på typ 50 cm. Flippen har varit rätt svår de senaste dagarna. Han har dragit upp huvudet och bara sprungit. Bommarna hjälpte till att bromsa upp honom och han lyssnade bättre på mig. Det är som att han är irriterad i munnen. Jag kan inte ta alls i honom. Rider med lite glappande tygel sp får han hitta formen själv. På fredag ska jag rida för Malin och får se om hon sitter upp en stund. Han har varit så bra innan men nu veckan innan tävling ska han börja kärva. Aja det får verkligen gå som det vill på söndag. Nyttigt för honom att komma iväg bara. 

Övade också på att lasta efter vi ridit. Han var lite svårare än jag trodde. Höll på i typ en timme, men helt utan att stressa. När vi väl bestämde oss för att han skulle gå in så gick han snällt. Vi var tre stycken. Jenny ledde Flippen, och jag och en till höll varsin lina som vi korsade bakom honom och få gick det super 😄 Får nog öva en gång till innan söndag så vi inte bråkar då.





Namn: Kom ih�g mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar:  VEM: Kashma, 16