• STARTSIDA • SENASTE • Torsdag • Tisdag • Måndag • Helgen • Torsdag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • Måndag • Söndag • Lördag • Fredag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • • ARKIVET • Juni 2016 • Maj 2016 • April 2016 • • KATEGORI • Allmänt • FlipFlopp • Sinderella • Tips • Tävling • • DESIGN BY ◦ Kashma Måndag 2016-06-06 - 20:35:59 Nationaldagen idag och jag känner inte av det överhuvudtaget. Gör mig ingenting. Clara vann hela SM för children på Strömsholm idag. Så otroligt roligt! Jag har känt Clara sedan flera år tillbaka och då är det extra roligt när det går bra. 

Flippen fick skritta ut tillsammans med Sussi och Boris. Flippen älskar verkligen Boris. Går nära och vill pussa hela tiden. Vi red till Rävsta och över vägen mot Angarnsjöängarna och sedan förbi Lundby ich till campen och hem. Skön runda på ca 1 timme. 

Jag tror Flippen bara ska få ta det lugnt fram till torsdag då Malin ska rida och på fredag tränar jag. Vi ska nog skritta ut och kanske bara lite lätt jogg på volten. Han känns trött i huvudet och behöver nog få lite självförtroende. Hoppas han lugnar ner sig till söndag för då tävlar vi ju. 11.10 har vi fått starttid. Jätteskön tid. Är i stallet ca 08 och börjar fixa. 


Namn: Kom ih�g mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar:  VEM: Kashma, 16