• STARTSIDA • SENASTE • Torsdag • Tisdag • Måndag • Helgen • Torsdag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • Måndag • Söndag • Lördag • Fredag • Torsdag • Onsdag • Tisdag • • ARKIVET • Juni 2016 • Maj 2016 • April 2016 • • KATEGORI • Allmänt • FlipFlopp • Sinderella • Tips • Tävling • • DESIGN BY ◦ Kashma Helgen 2016-06-05 - 19:29:50 Har glömt skriva i bloggen de senaste dagarna. Jag har haft väldigt mycket på schemat. Mycket jobb men också i stallet och hemma. Det roliga hemma är att jag och pappa har rustat upp släpet vi köpte för ett par veckor sedan. Vi har hittills bara målat om stålet och sidorna, men det blev så bra!! 😄 Pappa har också bytt ut några skruvar som stack ut och kontrollerat alla lampor så allt fungerar som det ska. Just nu är det taket som är fult. Det var inte prio ett för oss, utan det får vi fixa senare. Då ska vi också se till att montera en taklucka. 



Med Flippen har det gått ganska dåligt. Han har varit het och dragit på utan att lyssna på mig. Slappnar av ibland och är lugn och längre formen men bara korta stunder. Jag ska fråga Malin om hon kan sitta upp någon gång nästa vecka. Hon har lite bättre tålamod än vad jag har och bättre att det sköts på rätt sätt än att jag sitter där och blir arg. 
Namn: Kom ih�g mig? E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar:  VEM: Kashma, 16